30.12.2020 10:51

Інтерактивний мультимедійний комплекс для школи — обладнання НУШ

Початок освітньої реформи в Україні став першим і дуже важливим кроком для початку реконструкції та переоснащення шкільних приміщень. На зміну невеликим дошкам із магнітно-крейдовою поверхнею прийшли сучасні інтерактивні дисплеї для школи. А з ними — і можливість використовувати для навчання величезні бази фото- і відеоматеріалів, 3D-зображень і нові технології в освіті. Сучасне презентаційне обладнання перестало бути прерогативою бізнес-холів і залів для проведення переговорів з важливими корпоративними клієнтами, а стало такою ж буденною частиною обладнання школи, як і звичайна класна дошка.

Що краще задовольнить потреби вашого закладу освіти, де придбати презентаційну техніку для школи та як правильно укомплектувати кабінети мультимедійним обладнанням — читайте далі.

Що таке мультимедійний комплекс для школи

Мультимедійне і презентаційне обладнання — важлива частина навчального оснащення, рекомендованого Міністерством освіти й науки.

Мультимедійний комплекс урізноманітнить навчальний процес у початковій школі, в усіх предметних кабінетах і навіть в актових залах. Але що саме входить до складу такого комплекту обладнання?

Інтерактивний мультимедійний комплекс для школи — обладнання НУШ

  1. Інтерактивна поверхня (дошка), на яку транслюватиметься зображення. Вона повинна мати антиблікову поверхню та захисне, стійке до пошкоджень покриття, швидко реагувати на дотик та забезпечувати комфортну роботу з зображенням. Як правило, такі дошки мають ще й магнітну (а деякі моделі — і маркерну та додаткову крейдову поверхні). Тому їх дуже зручно використовувати у якості додаткової класної дошки, якщо інтерактивна поверхня на даний момент не задіяна у навчальному процесі.
  2. Інтерактивний проектор для школи: може бути довгофокусний чи короткофокусний. Також багато шкіл уже використовують сучасніші моделі ультракороткофокусних проєкторів — вони не створюють на екрані тіні, не засліплюють доповідача біля дошки та дають змогу отримати чудову чітку якість зображення.
  3. Потужний вчительський ноутбук, який дозволить викладачеві контролювати процес навчання, завантажувати зображення, відео чи презентації, задіяти спеціальні навчальні застосунки тощо.
  4. Додаткове обладнання: дроти та елементи кріплення, можливо — підсилювачі звуку, документ-камера для трансляції перебігу досліду на екран тощо.

Такий комплект можна підібрати самостійно, обравши кожен компонент обладнання за характеристиками та рекомендаціями колег, які вже користуються мультимедійною технікою. Але для правильної синхронізації всіх елементів комплексу та подальшої коректної роботи обладнання важливо враховувати навіть найменші деталі. Тому краще обрати з уже готових варіантів, які пропонують практично всі постачальники шкільного обладнання. Вони пропонують комплекти на різний бюджет та для різних за розмірами та освітленням кабінетів, тож не зайвим буде скористатися їхньою експертною думкою.

Що краще: мультимедійний комплекс чи дисплей

Альтернативою мультимедійному комплексу є інтерактивна панель. Вона має набагато простішу та зрозумілішу комплектацію, не потребує додатково вчительського ноутбука, проєктора, колонок для регулювання звуку та дротів для синхронізації всіх цих пристроїв. Панель можна закріпити на стіні шкільного кабінету за допомогою спеціальних кріплень чи скористатися стійкою для інтерактивної дошки й отримати додаткову мобільність.

Інтерактивне обладнання для інклюзивних шкіл: особливості використання

Нещодавно МОН додало інтерактивну панель і мультимедійний проєктор до переліку обладнання, необхідного для організації інклюзивного навчання в школах. Які особливості їх використання?

Інтерактивний мультимедійний комплекс для школи — обладнання НУШ

  • За допомогою спеціального навчального програмного забезпечення інтерактивну панель дуже зручно використовувати для корекційно-розвиткових занять, а також для зняття психологічного та емоційного навантаження. Однією з основних переваг такого обладнання є те, що панель простіша в користуванні, аніж комплект з інтерактивною дошкою та проектором для школи. Адже вона не потребує підключення та синхронізації з ноутбуком, підсилювачами звуку тощо, а може використовуватись наче великий планшет. Крім того, на відміну від більш стаціонарної дошки, яка найчастіше нерухомо кріпиться на стіну кабінету, панель вільно пересувається приміщенням за потреби. Все, що для цього знадобиться, — спеціальна стійка на коліщатках.
  • Короткофокусний інтерактивний проєктор для інклюзивного навчання можна застосовувати у комплекті з металокерамічною дошкою чи проекційним екраном. Згідно з рекомендаціями міністерства, таке обладнання доцільно буде використовувати для збільшення візуальної інформації — особливо це оновлення знадобиться для дітей, що мають певні особливості розвитку зору.

Нагадаємо, ще раніше до переліку інтерактивного обладнання для інклюзивного навчання було також внесено інтерактивні поверхні: пісочниці, підлоги тощо, а також спеціалізовані комп’ютерні програми для розвитку та навчального призначення.

Більше про презентаційне обладнання та особливості сумісності різних моделей інтерактивних дошок і проєкторів можна дізнатися за посиланням — у спеціалізованому інтернет-магазині товарів для школи Бі-Про. Або телефонуйте (044) 353-33-77 та отримайте консультацію менеджера.

Лента новостей
Вступай: